Sibelakta Karahisari hangi haftada geldi tam 34 demi ben 32 haftalık oldum 34 doğması icin erken değilmi küvöze girerimi
Karahisari Sibelakta 34+1de gördüm ben ama +0da geliyormuş.. Bu bebeğin sağlık durumuna göre değişir ama erken evet vaktinde doğsun bebişlerimiz inşallah
Sibelakta Karahisari benim erken doğum riskim var korkuyorum ister istemez 32 deyil bi umut oldu bana