Karahisari Kızlaar bebiş doğdu butonu gelmiş görünce heyecanlandım bi an 😁 Gece 12 itibariyle 34+1 olduk biz 🐣
Karahisari yaggmurt tamam daha var o zaman 🫠 aman zaten size gelmesin henüz o buton o kadar erken gelme ihtimali olmasın yani bebişin 😌
atesvesu Karahisari 8 günlük olduk bebiş doğdu butonuna basınca kids e yönlendiriyor ama ben burayı çok seviyorum gidesim yok 🥹