Nims eğer varsa silik de olsa çıkar diye düşünüyorum geçen ay aynı şekilde iki farklı markada silik çizgi vardı ama beta 0,200 dü çok üzülmüştüm en iyisi günümüzü bekleyelim erken öğrenirsem kese beta değeri bilmem ne takar stres yaparım biliyorum kendimi