beautiful_ canım kiloya takılma. Ben dha çok aldım kilo. Dün de benim görüş günümdü. Doktor bile dedi ben bile dikkat ettiğim halde 19 kilo aldım diye. Benim de suyum bir tık fazla çıktı. Tatlıya meyveye dikkat et dedi. Çok iyi beslenen biri değilim halbuki. Bir tek beslenmeyle mi bu gerilik ilerilik oluyormuş. Benimki de 4 gün öndenmiş. 21+3’düm dün. 473 gr bebek 26 cm uzunluk. Yani seninkinin kilosu gayet iyi geldi haftana göre. Takma kafana bir sonraki görüş gününü bekle takiplettir. Takma kafana