SeymaOzer0102 Bu postu ben açmıştım bir hafta sonra başka bir doktorda muayene oldum ve diğer doktorun yanıldığını öğrendim bebeğim çok şükür ki sağlıklı. Bazen farklı görüşler almak gerekir. Bilgilendirme amaçlı yazıyorum. Belli bir başkasına faydam olur
bebegimibekliyorum__ SeymaOzer0102 merhaba bu haftalarda ve bu sayıda değildi net hatırlamıyorum ama bizde benzeri bi şeyi yaşamıştık 12. Hafta falandı sanırım ama Bebek büyüdükçe normal değerine geliyo merak etme ve stres yapma umarım sağlıkla kucağına alırsın
SeymaOzer0102 bebegimibekliyorum__ çok şükür arada 1 hafta bile yok en son gittiğim doktor diğer doktor nasıl bu kadar ölçmüş ne yaparsam yapım ben o kadar ölçemiyorum dedi. Kordon dolaşmıştır ya da yanlış pozisyonda bakmıştır dedi.