Sadece ense kalınlığı mı ? Başka bir şey de var mı? Tek başına bi anlam ifade etmez diye biliyorum Başka bulgular da varsa fetal dna öneriliyor ama ben yaptırmayı tercih etmedim , sonuçta aldıracak değiliz Allahtan gelene razı olacağız , benimkine de 6,5 olması gerekirken 6,9 ölçmüştü 3/4ml kalın demişti bir sorun olacağını düşünmüyorum Allah’ın izniyle