Tam 38 im doğum kanalında ama beyfendinin rahatı yerinde galiba. Sancılarım oluyor ama aman aman bi sancı olmuyor hah tuttu desem anında gidicem. Doktor her ihtimale karşı salıya sezaryen günü verdi bakalım. Tüm tuşlara basıyorum sezaryen olmadan gelsin diye 🫣