selo48 ben nedense şuan gittiğim doktora pek ısınmadım bana yol gösterici hiç bir şey söylemiyor ve ilk gebeliğim olduğu için hem tecrübesizim hemde heyecanlıyım bu yüzden en ufak bir şeyde korkuyorum ve evham yapıyorum siz gerçekten içimi ferahlattınız inşallah bir sorun olmadan sağ salim kucağımıza alırız evlatlarımızı🙏🏻🥹