Merhaba hanımlar bende 10 haftalık tek yumurta ikizlerine hamileyim 8. haftadan beri kanamam var gidiyorum doktora sadece progestan ve istirahatten başka yapılabilecek birşey yok diyorlar hem özele hem devlete gidiyorum bebeklerin kalp atışı var çok şükür fakat çok korkuyorum benim gibi bu durumu yaşayan var mı