safiyekaraca31 Kizlar bugün doktora gittim kese büyümüş ama kalp atışı yok bir hafta sonra tekrar gel dedi geç döllenme olmuş benimki geldiğimden beri ağlıyorum benim gibi olup bir kaç zaman sonra kalp atışını duyan varmı nolur başına böyle birşey gelen yazsin
kayahanfigen safiyekaraca31 bende 7. Haftada duyamayinca korkmustum ama 8. Haftada duydum Allah’ın izniyle sende duyarsın İnşallah
cuteregina safiyekaraca31 kalp atışını ulturasonda yanıp sönme şeklinde de mi görmediniz acaba birde bebek boyutu ne 4-8 mm arasıyken görülüyor
sarilale123 safiyekaraca31 üzülme canım ben 8. Haftada duydum bi hafta sonra gittiğinde duyarsın inşallah
safiyekaraca31 Pelinn_6506 amin canım çok teşekkür ederim valla geldiğimden beri sadece ağlıyorum çok çaresizim
safiyekaraca31 kayahanfigen yaa gözyaşlarımi silerek okudum yemin ederim mesajını inşallah bende haftaya duyarım Allah’ım nolursun
safiyekaraca31 cuteregina yani yanıp sönme nasıl bilmiyorum ama kese 7 haftalık olmuş ama bebek geriden geliyor şu an kalp atışı yok demişti 10 Nisan da gittiğim de crl 4.4 mm di
zeynepcinn Ama söyle bisey karindan ultrasyonda duymadım alttan muamele duydum onunda sebebi şeymiş bende rahim biraz benim geriye yatık olduğu için gebelik veya kese veya kalp atışını günü durumları herkezden gece öğrenirim dedi
Mervoo6 safiyekaraca31 hiç boşuna stres yapıp kendini üzme bebeğin kan akışınıda etkilemesin geç döllenme olduğu için normal birdahakşne duyarsın benimde öyle olmuştu
bisidicem safiyekaraca31 peki ölçüme göre kaç haftalık çıktınız bi de bir önceki muayeneye göre ne kadar büyümüş
smbl00 safiyekaraca31 bende aynı durumu yaşıyorum geç döllenme olmuş olabilir 2 defa gittim 3. Defa yine gideceğim netleşmesi için
cuteregina safiyekaraca31 yani 10 Nisan’da 4.4 ise benim bildiğim bebekler ortalama 0.5 ile 1 mm arası buyur ortalama 0.7 buyur on Nisan’dan bu yana 12 gün geçmiş aslında duyulması gerekiyordu isterseniz internetten bakın ultrasonda kalp atışı yanıp sönme şeklinde görünüyor belki doktorunuz görmüş olabilir
bisidicem safiyekaraca31 yani bebek kaç haftalık o önemli. Eğer ölçümde 6 haftalık çıkıyosa duyulmaması normal. Bir hafta sonra gittiğinizde bebek de kese de büyümüşse zaten 7 haftalık olur o zaman duyulur. Kitaba göre 6+3 6+4ten sonra duyuluyor demişti doktorum
bisidicem safiyekaraca31 bi de sizi anlıyorum insan ister istemez panik oluyor. 1 yıl dolmadan 2. kez kürtaj oldum ben. Çok iyi anlıyorum endişenizi yani. Ama ağlamanız ve kendinizi bu kadar üzmeniz hiçbirşeyi değiştirmez. siz kendinizi ve bebeğinizi strese sokmuş olcaksınız sadece. bol bol dua edin herşey olacağına varır bunu unutmamaya çalışın kimse kötü bişey yaşamak istemez ama hayat bu. İnşallah siz güzel haberlerle gelirsiniz 💐
safiyekaraca31 cuteregina bugün ultrason kağıdı vermediği için ordada gerçekten ne dediğini üzüntüden anlamdm evet onu araştırayım ben sadece progestan verdi fitil şeklinde
safiyekaraca31 sarilale123 demek olabiliyor böyle şeyler belki de benim kide senle aynı durum olabilir yada geç döllenme de olabilir