Nazli_3009 Arel_ ve şunu söyliyim benim de bebeğim 30. haftalara kadar falan terste malum internette olan videoları denedim o hareketleri yaptım ve maalesef bebeğin boynuna iki tür kordonu dolandı o yüzden o hareketlerden uzak durmak gerek bence
Arel_ Nazli_3009 evet birde o risklerde var farkındayım doktorum önermedi zaten ama elimden geldigince denemeye calısıyordum hepsini de artık umudumda kalmadı zaten hayırlısı hangisisyse o olsun
Arel_ Beyza-mkl22 benimde aynı sekilde yanımda kalacak kimsem yok canım . Bilmiyorum nolacak benimki bastan beri makat gelis hayırlısı olsun hakkımızda . Hayırlısıysa dönsün insallah hangisi kolay olacaksa sorunsuz olacaksa insallah 🤲🏻
Arel_ bsrelif herşeyi yapmaya calısıyorum elimden geldigince canım ama bastan beri aynı pozisyonda bilmiyorum artık yoruldum sanırım ya