Arel_ Bende 36 haftayı doldurdum ancak benim bebeğim de hâlâ dönmedi yani baş geliş dönüp tekrar makat gelişe döndü, ilk hamilelikte normal doğum olmuştu, şuan iki doğumda bana korkutucu gelse de normal doğum istiyorum eğer dönerse, dönmezse sezaryen benim için çok zor yanımda kalacak birisi de yok, inşaallah hepimiz hayırlısı ile hayırlı şekilde bebeklerimizei sağlıkla kavuşuruz