gizemb0 Evet son 29 günüm kaldı var mı benim gibi son 1 ayı kalan hamişlerr nasıl gidiyor sohbet edelimm
neslihanttk gizemb0 son 6 ama yarın suni sancıyla doğumum başlayacak inşallah çok duanıza ihtiyacım var hanımlar🫶🏻
ervanur38 gizemb0 neredeyse aynıyız Mayıs 20ye gün verdi sezeryan olacak ilk kızımda bişey bilmiyorum ama bunda biliyorum ve korkuyorum bide kızımı bırakıp gitmek çok zor gelecek. Onun harici yatıp kalkamıyorum artık en zoru bu zaman saglikla kucağımıza alırız inşallah 🤲
gizemb0 mavipinokyo81 Evet bende 40ı doldurmayacak gibi hissediyorum 38.haftasında gelecek gibi yani daha az kaldı 😱
gizemb0 gizarden 3lü sayılardan geldiğimiz sayılara bakın ya ne cabuk geçti insan bi yandan hemen kavuşmak istiyor bi yandan da aynı bedende kalmak😢
gizemb0 neslihanttk Aaaaa şimdiden hakkınızda hayırlısı olsun inşallah çok rahat güzel acısız bir süreç geçirirsiniz çabucak iyileşir ayaklanırsınız Allah sağ salim bebeğinizi kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻☺️
gizemb0 ervanur38 Benimde 21 mayıs ama normal düşündüğüm için herhangi bir plan yapmadık daha. Sizin ya sezeryan gününden önce bebiş gelmek isterse 🙊
mom_51 gizemb0 benim 3. Gebelik diğer ikiside sezaryen di Buda sanırım sezaryen olacak. Normal bekledik ama daha gelen giden yok doktorda her ihtimale karşı sezaryen günü verdi bakalım. Hiç sorma bende heyecandan duramıyorum nasıl olacak düşüncesi hele yedi bitirdi beni🫣
gizarden gizemb0 korku ve heycan aynı anda :) ikinci olmasına rağmen insan ilki gibi hevesli. Ama çok ağrıyor kemiklerim artık doğurmakta istiyorum :) iki hafta daha dursun karnımda inşallah öyle gelsin :)
gizemb0 mom_51 Eğer son sezeryan üzerinden uzun zaman geçtiyse normal doğum oluyormuş. Bence hakkımızda en hayırlısı neyse onu istemek lazım sezeryan ya da normal doğum hiç fark etmez hayırlısı neyse o olsun sağ salim bebişinizi kucağınıza alırsınız inşallah 🤗
ervanur38 gizemb0 ay hiç bilmiyorum iki haftada bir kontrole gidiyorum şimdilik sıkıntı yok dedi hazırladım her şeyi inşallah sağlıkla gelir. Ama çok ağırlastim, halsizim, sürekli uyuma isteği var. Sizde durumlar nasıl?
mom_51 gizemb0 6 sene olacak kuzu. Bakalım tüm tuşlara bastım zaten doğum kanalına inmiş. Salıya kadar sancı tuttu tuttu Tutmazsa mecburi sezaryen olacak. Hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza inan doğum şekli hiç ☺️