lalecccl _Mother_ evet erken ben kaç test yaptım inanın bilmiyorum ama awox erken gebelik testi alın değer düşük bile olsa hafif silik gösteriyor kuruma çizgisi olmuyor
_Mother_ lalecccl adeti beklemeyi düşünüyorum aslında sürekli test yapmak bünyemde kötü etki yapmaya başladı bide çok erken başladım test yapmaya
Nims Hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun inşallah 🙏🏻 benim de 4 gün kaldı yarın test yapacağım dua edin hamile duası kabul olurmuş ✨🙏🏻 adet olacak gibi ara ara sancı oldu mu hiç
lalecccl Nims rabbim inşallah güzel haber almayı nasip etsin Evet çok hafif ara ara geldi başkada belirtim olmadı göğüs hassasiyeti felan yaşamıyorum
allyslife lalecccl oy maşallah, her 2 günde bir aynı saatte aynı kurumda tekrar kan ver canım, sağlıkla kavuş bebeğine👼🏻