blnmyld lalecccl Regl tarihiniz geçsin bir de öyle tekrar deneyin şuan var gibi çizgi ama koyulaşırsa kan verirsiniz
Hilaysn lalecccl ben geçen ay aynı markada çok bariz bir çizgi ile hayal kırıklığı yaşadım profilimde de görebilirsiniz. 1,5 yıl oldu bekliyoruz. Umarım siz sevinirsiniz pozitiftir ♥️
allyslife lalecccl canım test akşam değil sabah yapılır böyle erken dönemde, idrarın çok seyrek olur ve net görülmez, çizgi silik ama inşaallah vardır. Keşke sabah ilk idrarla yapsaydın Bence artık kan ver
allyslife lalecccl oy maşallah, her 2 günde bir aynı saatte aynı kurumda tekrar kan ver canım, sağlıkla kavuş bebeğine👼🏻
_Mother_ lalecccl yaa analdım benimde 27 ,28 bu sabah test negatif çıktı ama kaset testi erken o zaman kesinlik için
lalecccl _Mother_ evet erken ben kaç test yaptım inanın bilmiyorum ama awox erken gebelik testi alın değer düşük bile olsa hafif silik gösteriyor kuruma çizgisi olmuyor