Deleted33000 benim kızımda 2 yaş civarında bu şekilde olmuştu ateşi 42den aşağı düşmemişti domuz gribi teşhisiyle hastanede yatmıştık şuan 6 yaşında Rabbim tez vakitte şifasını versin içinizi ferah tutun enfeksiyondan dolayı ateş yükseliyor damardan antibiyotik tedavisi ile ateşi kontrol altına alırlar enfeksiyon düşmeye başlar