1tucee ocak ayında rastgele değerlerime baktırmak için test verdiğimdr folik asitim çok düşük çıkmıştı 1 kutu folbiol kullandım değerlerim baya yükseldi 2 aydır gebelik düşünüyoruz eşimle folikasit rezervim fazla yükseldiği için daha düşük dozlu bi takviyeye başladım nutraxin kullanıyorum o markanında folik asiti baya iyi tavsiye ederim ilaç niyetine değilde daha çok gıda takviyesi olarak hergün 1 tane kullanıyorum