betull02 Bana doktorum folidace önerdi ama evde Erbatab vardı tekrar almak istemedim onu kullanıyorum. Kullanan var mı
elifffsakin Ben imom kullanıyorum çevremde bir kaç kişi kullanmıştı çocukları aşırı zeki oldu gerçekten😂😂 doktoruma da sordum güzel tercih dedi