ikiprensesannesi___ aydera hayır ya ben öyle bir tane video izledim.ben yapamam herhalde onu. Çocuğun arkasından. Öyle hüzünlü bakması. Çok dokunmuştu bana. İnşallah en kolay şekilde alıştırır da. Bırakırsın. Da
happyela aydera Kesinlikle çok doğru 2.de zaten öyle olur ya anneliğin vazgeçilmez kanununudur bu istemsiz olur yani öyle rahatlatalım içimizi 🤪🤣🤣