Benim 3
aydera benim 3 cocugum var suandada hamielyim🤭 sadece küçük kızım emzik tuttu diğerleri reddediuordu çok gazlılardı uyutmak hem çok uğraştırıyordu bide uykualri en fazla 20 dk sürüyordu ama küçük kızım emzik tutması çok iyi oldu alistirmamak daha iyi bence ama sancılı uyumayan bebeğiniz varsa kullanmak mantıklı bide ben kızıma sürekli vermiyordum uyuması için veriyordum uyuduktan sonra çıkarıyordum emzigini şuan 2 yaşında olacak uyumadan önce veriyorum emip uyuyor sonra tekrar çıkarıyorum ağzından benim için iyi oldu her bebekte tutmaz ama tekrar soyliyim emzik tutan bebekler bence uykuya daha çabuk dalar benim için kolaylıkla oldu bfnim 3 çocuğumda kolikti çok zor geçti ama malaesef sadece küçüğü emzik tuttu diger çocuklarım ne yapsamda alışmadı hep attılar