miniginannesi__ çok memnun oldum ben çalışmıyorum evdeyim ki çalışsam da olmazmış başından beri benim hep bir tehlikeli oldu kanama yaşadım 8. Haftada o sebeple 3. Aya kadar yattım sonra bulantılar kusmalar ağrılar derken 6-7 ay oldu geçti. Sonra bebeğin kafası bas aşağı olduğu için erkenden kasılmalar kramplar başladı doktor da bu sebeple çok yürüme dinlen sürekli dedi. 7. Aya girdiğimden beri yata kalka iş yapıyorum. Şimdi 31 haftalık olduk 8 e girdim daha yeni şükür. Daha bakalım 7-8 haftam var ama yani günler ay gibi geçiyor evde sürekli yat kalk yat kalk hiçbir çevrem olmayınca ailem de İstanbul’da yaşıyor gitme gelme şansım ds olmuyor o sebeple baya baya zor geçiyor. Aşırı bunalıyorum bir de evde çok dinliyorum kendimi en ufak bir ağrıda hemen hastaneye gidiyorum. 27 yaşındayım ben de ilk bebek. 3 sene oldu evleneli. 🙃 kız benimki. Seninkinin cinsiyeti ne. Bizim kız çok nazlı yani