miniginannesi__ ben çok ayakta kalsam yürüsem vs karnım sertleşiyor rahim ağrısı oluyor. Merdiven bile çıksam karnım sertleşiyor. Bunlar kasılma oluyor işte son haftalara girdikçe artacakmış da o yüzden doktor bana kendini çok yorma ağrı olursa otur dinlen dedi. Ben de otur kalk yapıyorum her deyi