budalaaurammisi ya benim ilk bebek ben ikinciye tövbe ettim yemin ederim yok dedim Allah isteyene olmayana versin. Gece kramplar bitmedi rahim ağrısı dehşet bir şekilde o da bebeğin kafası aşağıda diye doktor yürümemi çok istemiyor akşama kadar yatsam on dakika yürüsem çıkacak gibi ağrıyor. Bel ağrısını baş ağrısını hiç saymıyorum. Gece asla asla uyuyamıyorum vallahi. Bir iki saat deliksiz uyuyorum sonra parça parça. Migrenim var günlerdir ağrı çekiyorum. Hızlı geçti iyi geçti bir şekilde de ama önümde 8 hafta var. Zulüm gibi geliyor. Sanki 8 ay gibi. Uygulama 72 gün gösteriyor. Diyorum 60 olsun hadi. Yok anam yok kramptan sonra affedersiniz bacağım bile tutmuyor yürürken açıyor. Bir çocuk doğuracağım perişan oldum vallahi billahi. Dedim ne zormuş ya herkesin böyle mi geçiyor millet beş tane doğuruyor of demiyor bende mi sorun var diyorum vallahi vücudum çok yoruldu. Allah’ıma sukur çocuğumun canı sağ olsun gerisi gelecek geçecek tabi ki ama perişan edici bir süreç bir de 9 ay çok uzun ya 8 e giriyorum haftaya mesela. 10 ay mı bu hamilelik nasıl hala benim 8 haftam olabiliyor 😀😀😀😀 sinirim çok bozuldu artık