budalaaurammisi Kızlar yarın 34 haftalık oluyorum bir tane daha oglum var haziran da 3 yaşına giriyor. 19 mayıs gibi doguma alınacagım ama ben bitik bir haldeyim. Bacak aralarım belim ayaklarım hep agrıyor. Keyfim hiç yok. Yattıgım yerden zaten zor kalkıyorum bitigim. Sanki bu hamilelik hiç bitmiyor gibi. Düşündükçe bunalıyorum 1 ay daha nasıl böyle geçer. Benim gibi olan var mı. İlk hamileligim böyle degildi. Bunda aşırı zorlanıyorum.
asdffoo budalaaurammisi bende 34 haftayım hareketlerim kısıtlandı yürümekte zorlanıyorum çok normal canım
orhismommmmmm budalaaurammisi 32. Haftadayız al benden de o kadar balım gecelerı asla yatamıyorum bacaklarım uyuşuyor dönemıyorum heryerım agrıyo 30 dan sonrası gecmıyor
busrasya2334 budalaaurammisi 34+6 olucam yarım saat sonra be aynı durumdayım 17 aylık bir kızım var sürekli onun peşinde koş bitiğim analık iznine ayrıldım bu hafta sözde dinlenirim dedim ama nerdeeee geceleri zaten kramplardan uyuyamıyorum bebek büyüdü dönmesi etmesi ayrı dert birde kızım uyumuyor mesela dün gece 3 de bi kalktı 3 saat geri uyutmaya çalıştım sabah 6yı geçiyordu uyuduğunda hamileliğin zorluğunun yanında bir de 17 aylık abla bebiş çok yoruyor
zeyno38552_ Valla canım bende 31 +4 haftaligim aynı durumlar bende de var artık pes etme noktasındayım. Dayanamıyorum kasık ağrısı daha önce üç sezeryan olduğum için Dikişlerim ciddi sızlama oluyor oturduğum yerden kalkamıyorum çok zorlanıyorum Haziran’ın ilk haftası doğum yapacağım biran evvel zaman geçsin de çıksın istiyorum Allahım sağlıkla almayı nasip etsin ama sabır etmek çok zor
budalaaurammisi zeyno38552_ ilk hamilelikler gerçekten çok kolaymış. Ben hatırlıyorum hep aktiftim çok gezerdim şimdi bebegin vajinama baskısından yürüyemiyorum bile. Ama doktorum sezaryenden dolayı da öyle hissedersin diyor
zeyno38552_ asdffoo en son kızımla bunun arasında 6 yıl var. İlk iki çocuğum pes peşe oldu sonra 6 yıl geçti üçüncüyu doğurdum şimdi bir altı yıl sonrada nasip olursa bunu doğuracağım
sebnemmy Benim de 33 belim ağrıyor korkuyorum ya erken doğum olur diye bir de benim vajinada sızlamada oluyo sizi de oluyor mu iğne batıyor gibi
kuloglu Ben de 33. haftanın içerisindeyim bayramda olacak sezeryanım, 6 yaşında oğlum var. Aşırı kilo aldım, aşırı mutsuzum. yatamıyorum kalkamıyorum, her yerim ağırıyor
budalaaurammisi orhismommmmmm 9 kilo aldım 60 la hamile kaldım 69 kiloyum ama bitiğim yani heryerim et kesmiş gibi agrıyor
orhismommmmmm budalaaurammisi kız ben aldığım kiloyu söylesem 52 yle hamile kaldım 80 kiloyum ama önceden de çok zayıftım Suan iyi oldu kilo yakıştı bana
budalaaurammisi orhismommmmmm ama bende ilk haileligim de 20 kilo aldım bunda dikkatli davrandım hep 😂 ilk oğluma 50 hamile kaldım 70 doguma girdim
senos15 sebnemmy bende 31+5 im vajinam sanki kemiklerim ikiye ayrılıyor gibi ağrıyor özellikle yürürken falan sanki orası genişliyormuş gibi
yasem1 Ben 37+5 oldum 38 de doğum olucak inşallah. İlk hamilelikte asla ne bi ağrı ne bi sancı sızı hiçbişi hissetmedim nstde sancım bile çıkmadı hiç 20 li değerleri görmedim bile. Bu ikincide 30 lu haftalara gelince Bi ağrılar sancılar başladı. Hareket etmede güçlük oturduğun yerden kalkamama sağ sola dönememe. 35 den sonra yere eğilip kalkmak bile çok zorlamaya başladı. Zaten 10 gündür nstde sancılarım da çıkıyor ilki sezeryan olduğu için bunu da çok bekleyemedi doktorum bana kalsa bugün al diyodum ama atlattık bugünü cumaya nasip kısmet inşallah bakalım. Ben kurtuluyorum Allah sizi de vakti zamanıyla kurtarır inşallah 🤲🏻
zeymoms3 budalaaurammisi bende 31. Haftadayım ama harekket kısıtlamalarım yok ama benimde mayısta 3 yaşına giricek bir oğlum var o beni biraz yoruyor varis var sağ bacakta çok küçük ama kramp giriyor bide bebek bu aylarda aşırı harekketli anlamadım yatırmıyor gece kaç kere kalıyorum ama gün içinde harekketliyim uykumu iyi alırsam süper geçiyor gün 64 le hamile kaldım 67 yim şuan gayet iyi gidiyoruz