ikimelekannesi61 Kızlar 8+2 deyim iki gün önce kahverengi leke geldi sonra geçti bugün tekrardan geldi kızımda iken gittiğimde yerleşme kanaması denmişti ama bilemedim başına gelen var mı
blnmyld ikimelekannesi61 Doktorum ilk zamanlar bana kahve lekelenme gelebilir ama parlak kırmızı kan gelmemeli demişti ve çok fazla kasık ağrısı olursa tehlikeli demişti sizinki muhtemelen yerleşme kanamasıdır benim hiç olmadı ama çevremde olanlar vardı 🌸
ikizlerkadini ikimelekannesi61 benim de dün akıntım oldu hastaneye gittim yerleşme kanaması dedi bebegimin kalp atışını duydum bugun de biraz bel ağrım var biraz tedirginim bende 3 kaybım var
mervetrkmn3 ikimelekannesi61 ben 6+6 oldum bugün 6+2 iken kalp atışı duyulmadı bebek kesede yeni oluşmaya başlamış benimde kahverengi leke var kese etrafında kanama alanı yokmuş ne zaman kalp atışını duydunuz siz acaba yarın gitsem 6+7 oluyorum duyar miyim
defne1907 ikimelekannesi61 benim 16 haftaya kadar ara ara hep oluyordu kahverengi ve akıntı şeklindeyse korkma
ikimelekannesi61 blnmyld kasık bel ve karın ağrım yok denecek kadar az yarın için randevu aldım gideceğim ama korkum afedersiniz alttan muayene yaparlar mı bilmiyorum
blnmyld ikimelekannesi61 o biraz doktora bağlı ugs de aksi bir şey görmezse yapmaz sanıyorum, progestan başlayabilir tutunması için fitil şeklinde
ikimelekannesi61 sati2211_ evet gittim kalp atışını duyduk progestan başladı doktor ama lekelenme devam ediyor
hanez ikimelekannesi61 bende keseyi yeni gördüm lekelenmem var korkuyorum siz maşallah kalp atımını duymuşsunuz bana dua eder misiniz ? 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
ikimelekannesi61 hanez kıyamam size çok çok zor bi durum her zaman dua ederim tabi rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin progestan başladınız mı
damlaa51 ikimelekannesi61 şuan 5+2 haftadayım bende de kahverengi leke var sildikçe geliyor , siz ne durumdasınız şuan :(
ikimelekannesi61 damlaa51 benim düzeldi çok şükür progestana da devam ediyorum sakın stres yapma birde senin haftan küçük yerleşme kanaması yüksek ihtimalle belinde ağrın var mı
damlaa51 ikimelekannesi61 kasık ağrım hiç yok bel ağrım da arada oluyor inşallah kötü bişey olmaz korkuyorum Progestan kullanıyorum
Glowess damlaa51 hiç korkmayın gören hafta yaşadım aynısını doktorum Progestan verdi 5 gün sonra kesti ilacı korkutuyor fakat kan olmadığı sürece panik yapmayın aynı durumları yaşadım
ikimelekannesi61 damlaa51 yaaa çok üzüldüm rabbim evlatlarımızı korusun başın sağolsun canım inşallah sağ salim kucağımıza alırız bebeklerimizi
ikimelekannesi61 ikizlerkadini başınız sağ olsun gerçekten çok üzüldüm rabbim kucağımıza sağ salim sağlıkla almayı nasip etsin umarım diğer 3 evladının ömrünü rabbim bu bebişine verir
ikizlerkadini damlaa51 ağrım hic yoktu dun belim bugun başladı ama rengi tam kahve degildi bozuk sari gibi kahve ye çalan
ikizlerkadini ikimelekannesi61 ayy Allah razı olsun inşallah benimde burdaki kızların da isteyen herkese de versin inşallah 🤲