Doktor normal inek sütünü 18.aydan önce rutin halde hergün düzenli vermeyin diyor sindirim açısından sıkıntılı oluyormuş bebeklere. Bir yaşına gelene kadar mamayla idare edin zaten sonra ek gıdaya daha çok yoğunlaşıyorlar sonrasında da kesinlikle doktorunuza danışıp o şekilde bırakın henüz çok küçük 🥲ve cici bebeyi imkanınız var ise evde yapıp vermeye çalışın ciddi şeker içeriyor hazır satılanlar