ballim_dunya Ftmafdn vajinadan bakıldı mı ? Genelde ordan bakılınca görülür diye biliyorum yada kiloluysan da görünmemiş olabilir
allyslife Ftmafdn canım ben ilk aydan 4 doktor değiştirip son doktorumla devam ediyorum, bence çok önemli. İletişim, ilgi, hassasiyet çok önemli. Rahatça soramadıkça, konuşamadıkça süreç zor geçiyor
Ftmafdn rmy1 en fazla iki gün gecikme oluyordu ama geç döllenme olduğunu sanmıyorum çünkü kese ölçümündede doktor evet tam 6 haftaliğa uyumlu dedi. Şuan sadece boş kese neden onu anlamlandiramadim iki hafta sonra tekrar kontrol
cananakdag1 Ftmafdn Merhaba oldu benimde görünmedi çok normal bir şey eğer özele gittiyseniz vajinal bakılmasını isteyin
Ftmafdn allyslife haklısınız iletişim sıfıra yakın ne yazıkki şuan bende devlettede bayan doktor olan tek hastane sanırım özele geçeceğim
allyslife Ftmafdn yok ya böyle olunca insan hep şüphede kalıyor, eksik bilgi oluyor, bağ kurmayınca güven de olmuyor. Güven olmayınca hep acabada kalıyor. Sakin kalan, korkutmayan, açıklayan, ilgiyle muamele eden doktor çok önemli ya.
cananakdag1 Ftmafdn hayır kesenin içinde beslenme kesesi de oluşmuş dedi doktor birde hafiften kalp atmaya başlmış ama güçsüz dü duyulmaz dedi doktor
Ftmafdn allyslife gerçekten öyle artık bende hep bebeğimin olup olmadığından kuşku duyar oldum şuan kese var kendisi görünmüyor ve ben tedirginim
aysl06 Ftmafdn benim gibi olmuş seninde bende tam 6 haftalık gittim betamda yüksekti 3324 ama kese var çocuk yok 10 gün sonra gel dedi boş gebelik olabilir dedi ama benim bulantım var normal mi belrtilerinde olması
Ftmafdn aysl06 ben bol su içme ve idrara çıkma dışında çok belirti yaşamıyorum şuan sizin belirti bulunması içinizi rahat ettirsin bence
Rosegold Ftmafdn aslında kilo da etken ama daha büyük bir etken daha var bazı insanların rahmi arkaya eğik oluyor tıpta retrovert yapıda diye geçiyor o yüzden ilk haftalarda sadece vajınal gözüküyor benımde bu şekilde ve karından gözükmedi 6-7 de :) şuan tam 6 haftaysanız haftaya 7 olunca gidin mutlaka bebek de gözükür kalp atışı da inşallah çünkü 2 hafta bence dayanamazsınız. Ben 6 da kese gördüm 7 de bebek
allyslife Ftmafdn doktorunu değiştir canım daha çok başındasın gebeliğin, kim bilir neler duyulacak daha, o yüzden iyi doktor şart