2bebisannesyim canım bak ben gittim şevket Yılmaz yıldırım binası kaan pakaya gayet ilgiliydi özele para vermene hiç gerek yok ben şöyle randevu aldım benim doktorum 20-24 haftalar arasında önerdi detaylıyı bende 18 buçukuncu haftada randevu baktım bulamadım şu şekilde yapıyorsun talep oluştur kısmı var oraya bas 2-3 gün içinde sana haber geliyor tabletinize uygun randevu açılmıştır diyor sende girip alıyorsun
Eğer uygulamadan yapamazsan 182 yi ara perinatolojiye ramdevu istiyorum de yok derse talep açın de iki doktor var Şevkette ikisi de iyi gerçekten ordan talep açtır umarım yardımcı olabilirim