trkmn1903 benim olmuştu lekelenme şekildi 9 . Hafta da kuzenim kadın doğum doktoru ona söylediğimde parça geldi mi diye sormuştu direk sonra da gel geldi gitmiştim rahimde biraz kanama görmüştü kesesinin dışında progestan fitil vermişti geçmişti uzun sürmedi 1 gün sürmüştü şuan 13+5 deyim çok şükür Rabbime ama sizde bi doktora gidin en azından içiniz rahat eder Allah’ın izniyle inşallah Bişi olmaz