1melekannesi3858 evet almak zorunda kaldım bikaç kez hastaydı canım benimki 4,5 yaşında 20 kilobirde 🤭 birde bazen sarılırken kendini bırakıveriyor ağırlığı üzerimde kalıyor . Ben hiç dikkat ederek geçiremedim bu hamileliğimi dışarıya da çok çıktım dolaşmaya , çok bunalıyorum evde ya anlatamam dışarıya çıkmazsam ölecekmişim gibi oluyorum ikizler burcuyum eve kapanmak hiç bana göre değil psikolojim bozuluyor artık 😞