1melekannesi3858
Herkesin serklaj olma nedeni çok farklı eğer önlem amaçlıysa ufak ufak günlük hayatınıza dönebilirsiniz diyorlar ama eğer ki riskli bir durumdaysan tuvalet harici kalkmanız yasak diyorlar ben önlem amaçlı serklaj aldım çok şükür sağlıklı bir şekilde kızıma kucağıma aldım hatta şu anda uyutmaya çalışıyorum dört aylık olduk Rabbim size Bebeğinizi sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin ben ilk iki hafta çok dikkat ettim hiç iş yapmadım sürekli yattım tuvalete harici kalkmamaya çalıştım iki haftadan sonra yavaş yavaş kademeli kademeli kendimi yormadan ağır iş yapmadan günlük hayatıma devam ettim serklaj dan sonra da enfeksiyon kapmamaya dikkat ettim