beyzaygun 20 haftalıkken ben de de yoğun siyatik ağrısı vardı, fizik doktoru dahi bir şey yapamamıştı. 1 haftada kendiliğinden geçti. Şu an 36 haftaya girdim, daha fenası geldi ne yatabiliyorum, ne yürüyebiliyorum. Felçli gibiyim tövbe estağfurullah 😂 ne magnezyum ne yoga ne pilates hiçbiri çözüm olmadı ağlayarak halletmeye çalışıyorum dkdkdk şimdiden önlem alın benim gibi son haftaları ağlayarak geçirmeyin