Kızlar merhaba çarşamba günü 20 haftalık oluyorum ve artık bu ağrı dayanılmaz oldu pazar akşam koltukta uzanırken kalkmak istedim ayağa kalkamadım ben bişey oldu sandım iğne falan vuruluyorum diye yani allah korusun ayağımdan felç oldum o kadar kötüydüm yani siz düşünün günlük hayatımı çok etkilyen bir siyatik ağrı kalçamla ayağım arası bi yer eşim yarın ortopediye randevu al dedi illa ama zaten çarşamba hastaneye gidicem dokotra sorarım dedim daha öncede bu arada bir krem verdi onun için işe yaramıyor asla anlık dindiriyor hastaneye gitmem gerekiyormu ciddi bişey olabilirmi yani oturamıyorum hangi pozisyona girersem gireyim çok kötü