sitaresel doğumu devlette yaptım, gayet memnundum sezeryandan. Sadece özel oda eksikliği hissettim.
Ama eğer normal doğum yapacaksan özel, çünkü devlette normal doğum sancısı da çektim yanıma annemi bile almıyorlar, ve o anda destek istiyorsun haliyle.