myangelson ruzgar21 ya zaten riskli bir durumda olsa aşağı yerleşimli olsa doktor söylerdi bak böyle böyle ilişki vs yasak uzanacaksin falan diye
ruzgar21 myangelson ilişki ve alttan muayene yasak ddi Sadece yakın değil Kısmen kapatıyor rahim ağzını. Ama şu açıdan iyi önden gelmiyor rahmin arka duvarından uzanmış yani kesecegimiz yerde değil ve mesane ile damarlanma görünmüyor yani kötü bir vaka olarak görünmüyor Buda doktorumun mesajı
myangelson ruzgar21 anladım yine de aşağıda olma durumu söz konusu demek biraz ama sıkıntı yaratacak bir durumda değil demek ki
ruzgar21 jupijup Sadece yakın değil Kısmen kapatıyor rahim ağzını. Ama şu açıdan iyi önden gelmiyor rahmin arka duvarından uzanmış yani kesecegimiz yerde değil ve mesane ile damarlanma görünmüyor yani kötü bir vaka olarak görünmüyor dedi doktorun
yasem1 ruzgar21 inşallah çok güzel geçer. Benim cuma günü ikincisi var şimdi il farklı hastane farklı doktor farklı herşey farklı bende tedirginim ilki kadar güzel olucak mı diye inşallah bu da ilki gibi kolay olur 🤲🏻
myangelson clementine16 hayır olmuyor diye biliyorum. Ben sezaryen yaptım 2. Doğum olduğu için ama dediğim gibi sıkıntı olmuyor diye biliyorum her iki doğumda da.
clementine16 ruzgar21 benim de ön duvarda plesenta ama doktorum bunun bi şeyi değiştirmediğini sadece belki hareketleri kısıtlı hissedebileceğimi söylemişti. Kanama, doğumda zorluk gibi bir fark yok demişti.
aselimdurum ruzgar21 ilk kızımda da ön duvardaydı ilk doğum olduğu için sıkıntı olmayacağını söyledi doktorum şuan ikinci hamileliğim ve buda ön tarafta sezaryen yerine yapışık değil onun üstünde o yüzden korkulacak birşey yok sezaryen bölgesine yapışmış olsaydı şayet çok kanaman olurdu demişti doktorum
ruzgar21 aselimdurum evet bana da doktorum riskli bir yerde değil rahime yakın ama kapatmıyor dedi kontrol esebileceğini söyledi inşallah öyle olur burda birkaç kişinin postlarını okudum rahimi alınmaya kadar giden olmuş çok korktum ya
tupbeybi ruzgar21 kanama olabilir, bebeğin ağırlığı plesantaya başkı yapıp kan akışını azaltabilir. Dinlenme öneriyorlar o sebeple. Normal doğum olmaz, sezaryende evet kanama fazla olabilir ama iyi bir hekimin yönetemeyeceği bişey değil
aselimdurum ruzgar21 içiniz rahat olsun olumsuz bir durum söz konusu dahi olsaydı bunu doktorunuz kesinlikle sizinle paylaşırdı hiç bir doktor risk almak istemez
ruzgar21 aselimdurum evet doktorumda aynı şekilde dile getirdi risk olsa şehir hastanesine sevk ederdim seni dedi 🙏🏻 inşallah sağ Salim atlatırı