Benim ilk gebeliğimde çatı muayenesi günü 37+4 de plesenta rahim ağzına çok yakın normal doğum denersek çok kanaman olur seni riske atamam diyip sezeryan için tam 38 e gün vermişti doktorum. Hiçbir sorun yaşamadım. Doğumda bebek çıktıktan sonra eşimle bebek gittiğinde uykum geldiği için uyudum ama bilemiyorum belki de beni bayılttılar eşim kapıda baya bekledim ben seni dedi bana 5 dk gibi gelmişti kapıdan çıkmadan da uyanmıştım zaten 🤣.