fyzn01 5-6.haftalarda ve 10-11.haftalarda benimde kanamam oldu. progestan iğne ve duphaston oral tb kullandım sık doktor kontrolü ve full yatış işime gidemedim raporluydum hep. şuan 17+3 teyim ve bi kaç gün sonra işe başlayacağım. Korkma ayağının altına yastık koy hep yat 🙏 Allaha emanetiz bebeklerimizde bizde, allah’ın dediği olur 🙏