bbettymom Üst kısımlarda olması gerekiyor. Sizin şu an çok erken.14. hafta gibi plesanta yerleşimi anlaşılıyor. Maalesef benim aşağıda idi. Aşağıda olması çift rahimliler için ciddi sorun teşkil ediyor. Yukarıya yerlesirse sorunsuz geçiyor. Zaten ben sorun yaşamadım ,serklaj ile geçirdim diyen varsa anla ki plesanta yerleşiminde sorun yok demek. Ben serklajli olmam rağmen kaybettim. Zaten yeri dar üstüne bi de plesanta yerlsim sorunh olunca çok sıkıntı oluyor. Geçen sene çok yipranddm. Gebelikten hiçbir şey anlamadım. İnşaallah senin ki yukarıdadir kardeş yaa. Kanama olayı kadar huzursuz eden bir şey yok. Bana hiçbir şey fayda etmedi. Kalçadan , vajinal progestan almama rağmen hiçbir etkisi olmadı. O yüzden plesanta konumu önemli.