Mavimsimavi atlasinannesi40 Evet evet göründü ama kalp atışını karında baktığı için duymadık alttan bakarım ama rahatsız etmiyim seni dedi doktorum haftaya pazartesi gidip duyacağım inşallah canım
atlasinannesi40 Mavimsimavi hayirli olsun canım ❤️ benim 5+5 de gitmiştim kese büyümüş yolk saci oluşmuş dedi 10 gun sonra gel dedi yeniden. Alttan bakınca hepsini görüyorlar aslında ama cok bakmak istemiyor bazı doktorlar
cuteregina semaz evet karından ulturason için 3000 lerde olmalı Vajinal 2000 lerde olmalı Bebek için 10 binden fazla olmalı kalp atışı 18 binden sonra
cuteregina NovaVina_ benimkide 11 Mart ama geç döllenme sanırım bende geç aldım hepsini duymak için 24 ve 29 nisana aldım bakalım
Mavimsimavi atlasinannesi40 Yani aslında bencede bir sorun olmadığı sürece alttan bakılmasını açıkçası bende istemem zaten bir haftaya görünür artık teşekkür ederim bu arada sizinde hayırlı olsun gebeliğiniz hayırlı güzel haberler alalım 🩷🥰
Berika23 newmom____ canım gittim reglime göre 7+4 ya ultrasonda 6+6 çıktı kalp atışını çok net dinledik canım çok şükür darısı senin başına iniallah 10 gün sonra bir daha gidicem yolk kesesinde oluşmuş onuda gördük
atlasinannesi40 Mavimsimavi evet evet nasipse hersey daha da netleşir inşallah 😍 Cok teşekkür ederim amin hepimiz inşallah 🌸
betullyaman newmom____ bende ilk doktora gittiğimde 5+4 falandım sanırım kese gözük bebeği göremedim dedi 6+6 da kontrolüm vardı kalp atışınıda duyduk şükür umarım sizde en kısa sürede duyarsınız❤️🤍
Ylmznur newmom____ Benim de adet tarihim 14 Mart 5 haftalıkken gittim ama keseyi görmedik çarşamba tekrar gidicez inşallah görürüz