dogayerebakan bana fetal yaptır denmedi biliyorum sıvı aldırmak da istemedim çünkü zaten ilk doğumum erken oldu tekrar o stresi yoğun bakım sürecini yaşamak istemedim evet her sıvı alınanda illa doğum olacak bebek kaybedilecek diye birşey de yok. Ama detaylı da ayrıca fetal eko da iç organları sağlıklı göründü. Perinatoji uzmanı fetal eko bile yüzde yüz eminlik vermez sıvı almamız lazım dedi. Bende istemdim ..Fetal dna da Down Sendromu (Trizomi 21), Edwards Sendromu (Trizomi 18), Patau Sendromu (Trizomi 13), cinsiyet kromozom bozuklukları ve cinsiyet bakılıyor çünkü. Zaten kromozomsal bi rahatsızlık varsa kendini ona hazırlarsın dedi doktorlar hem üniversite de hem özel de takipliyim. Şeker hastalığım olduğu için. Haftada bir kontrole gidiyorum. İç organları için de hamd olsun sağlıklı dendi ki tam teşekküllü yoğun bakımı cerrahları olan bir hastane de doğum yapacağım. Soru soran kişi de sadece down sendromu üzerine yorum beklemiş .