nkkl fetal dna bebeği aldırmak için değil olası riskleri görmek için yapılır fetal dna sonucu riskli gelirse amniyosentez istenir. Bu testlerin amacı bebeği aldırmak değil o yüzden ne olursa olsun benim kabulüm zaten aldırmayacağım gibi bir düşünceyle testleri yaptırmamak çok yanlış eğer risk görünürse ve siz gebeliğe devam etmek isterseniz doğum ve doğum sonrasında ona göre çocuk doktoruyla plan yapılır riskler neler doğumdan sonra bizi ne bekliyor herhangi bir ameliyat olacak mı vs o yüzden yanlış bir düşünce🙏🏻