semanursjsj Gebe anneler sigarayı bırakabildinizmi bırakamadıysanız günde kaça düşürdünüz ben bırakamıyorum içtikten sonrada çok üzülüyorum
kara45670543 semanursjsj gebeliğimi öğrenir öğrenmez bıraktım ve şu anda kokusu bana iğrenç geliyor Günde kaç tane içiyorsun canım
sarumervee semanursjsj gebeliğimi öğrendiğim dk bıraktım canım günde 2 pakete yakın içmeye başlamıştım son zamanlarda şimdi 28 haftalığım hiç içmedim hatta bazen kokusundan rahatsız bile oluyorum
daisyildiz semanursjsj ilk başlarda bırakmakta çok zorlandım ve hamileleğimi geç öğrenmiştim maalesef :( öğrendikten sonra günde 4e düşürdüm sonra da içtiğim için vicdan azabı çektim naneli sakız şekerli sakız çiğneyerek bırakmayı denedim ve bıraktım artık içmiyorum kokusundan rahatsız oluyorum 🫣
beyazakgl semanursjsj öğrenir öğrenmez bıraktım şükür şimdi kokusu midemi bulandırıyor ama uzakta birinde göreyim canım çekiyor 🤦🏼♀️
loyabloomm Öğrenir öğrenmez bıraktım ilk hamileliğimdede öğrenince bırakmıştım. Zaten aşırı mide bulantısı çekiyorum sigara kokusuna bile gelemiyorum valla🤦🏻♀️
izguler semanursjsj bir paket içiyordum 4 ile sınırlandırdım kendimi ama başkası yanımda içinde kokusundan midem bulanıyor. İnşallah bırakırım tiksinme geldi yavaş yavaş 😌
semanursjsj izguler kaç haftalıksınız bendede ilk haftalar öyle oluyordu şuan bulantı kalmadığı için rahatsız olmuyorum ve daha fazla istek geliyor malesef doktorunuza söyledinizmi ne dedi içmenize tavsiye falan
semaz Bebek planlamadan bir süre önce ikinci defa sigarayı bıraktım. İlkinde oldukça zorlandım ikincide motivasyonum bebek olunca daha rahat oldu. Allah size de kolaylaştırsın 🙏🏻
sinemakii semanursjsj bende ilk 5 ay bıraktım ve midem aşırı bulanıyordu ama mide bulantım geçince bide aşırı stres sinir yaşayınca maalesef herşey hayatta planlandığı gibi ya da istendiği gibi olmuyor içmeye başladım ama az içiyorum hem nefsimi körlemiş oluyorum hemde sinir stres olduğum zamanlar bana yoldaş oluyor
Hazallnisa sinemakii bende seninle aynı durumdayım gebeliğimin başında direk bıraktım şuan 23 haftaligim ve bir aydır falan haftada bir tane içiyorum ama bu şekilde içersem baslıcam gibi geliyor çünkü canım istiyor artık icmedigimde ilk zamanlar çok tiksinmistim geçti o tiksinme
nazzznnn semanursjsj hamile oldugumu öğrenince bıraktım şuanda stresli bir hamilelik geçiriyorum ve canım asırı sigara istiyor icsem iyi olucak ama vicdan azabı cekıcem bunun farkında olduğum için hiç cesaret edemiyorum 🥴
rabia_4949 Ne yazıkki bırakamdım günde 2 ye kadar indirdim ama bırakamıyorum bide hamileliklerimde sabahın köründe canım istiyor noramlde assla aç karnına içemeyen biriyim genede kendimi tutuyorum bişiler yemeden içmiyorum keike hi. İçmesem
nazzznnn semanursjsj öylemi bilmiyordum doğrudur siz iciyor musunuz icsem birşey olur mu acaba ne yapmak lazım 😶
sinemakii semanursjsj söylemedim çok az tüketiyorum zaten gereksiz yorum eleştiri ve tavsiye almaktan zaten yorulmuş durumdayım
betullyaman semanursjsj gebeliği planlamadan 1 hafta önce bıraktım çok şükür çok sakıncalı umarım sizlerde en kısa sürede bırakırsınız 🙏🏻❤️❤️