damlasv ben genel olarak izlemelerini yanlış buluyorm ,bu konudan iğreniyorum hatta.. ama sizin şuan cinsellik yokmuş ve o da kendince tatmin olmaya çalışmış ,bu yüzden ya görmezden geliceksinz ya da güzelce konuşucaksınız tutarım kendimi diyip neden baktın diye .. yoksa evden kovayım gbi şeyler bence yanlış .