Tmy Aslında görmüşsündürde eşini sewdiğin için düzelir ben idare ederim demişsindir çünkü herkez bi şekilde bişeler yaşıo.ben 4 yıl görüştüm sonra ewlendim zor mu zor aileyle anlaşamayınca ama senin annesini kötülemen sana bişe kazandırmaz kaynanan kazanır kıymete biner senin yapacağın tek şey eşine vicdan yapmak.tecrübe konuşuo emin ol ben kendi ewimden kiraya çıktım bu sebebten dolayı ☺😉