Ben olsam dönerdim eşimle münakaşa ya girmektense ben onla daha iyi olurdum kayinvalidemin istediğini vermezdim kendi ailemin huzurunu bozmam çocuğumu da babasız bırakmam seviyorsan dön bence karşısındaki evde otur eşin 1 diyorsa sen iki yap bir süre sonra bence ailesine karşı kendi ailesini koruyacak kayinvalidene de ver cavabını üslubunda herkezin içinde söyle net ol dobra ol sevmesende saygılı ol sen kazanırsın olan size olur yoksa bu arada eşimde annesi de bir dedigimi iki etmez ben böyle yapıyorum...kimse ailesini atamaz o yüzden en güzeli akıllı davranmak sen iyi git bence bir anne de evladının torunun mutsuz olmasını yuvasının bozulmasını istemez eşine de kapınızı kapattiginiz da evinizin yuvanızın ayrı olduğunu ama onlarında yine aileniz olduğunu öncelik sırasını öğretmek sana düşüyor mutlu olursun inş birde hamileliginiz i böyle mutsuz geçirmeyin ...kocanıza donun hamile nazini niyazını yaşayın bunlar sadece tavsiye haddim olmayarak hayat anlatmakla güzel olmuyor dayak aldatma sorumsuzluk gibi şeyler yoksa sevgi varsa her evlilik devam etmeli bence