sudeli4 momy9 spinal oldum , sezeryanda epidural yapmıyorlar diye biliyorm em azından bana anestezici öyle dedi mormal Doğumdaki ciddi sancı ve ağrılar I hafiflermek için epidural yapıyoruz demişti
Melodimm nurellaaa__ Doğuma girmeden önce burda okumuştum olmaz diye ameliyat sırasında durmadan sağa sola döndüm sonra aklıma geldi eyvah yapmamalıydım diye😂😂😂😂Şükür olmadı birşey.
nurellaaa__ Melodimm iyi bari çok şükür korkunç bir ağırı aklına gelebilecek bütün baş ağırılarını unut o derece 😂