momy9 Benm ilk doğumda espresso iç demişlerdi acı bir Türk kahveside olur bide bitter çikolata .. ergenliğiöden beri migren derdi çeken ben doğum sonrası azcık baş ağrısı bile yaşamadım bu kez küçük kahve makinemi götüreceğim şimdiden bitter
Çikolatalarımı aldım. Bol su içmiştim içemediğim yerde üzümlü kayısılı komposto yapmıştı annem onu içmiştim hastanede sıvı alımı da baş ağrısı iicn çok önemli bide çıkınca şu kdr zaman bsey yenmeyecek diyorlar sonra gelip işte artık çorba sıvı tüketebilir diyorlar ya o süreçte aç beklemedim ben hurma yedim valla