Son adet tarihim 6 Mart döngüm 30-35 gün olduğu için 6-11 nisan arasında bekliyordum 2 nisanda testim negatif çıkmıştı 11 nisanda da adet olmayınca 2 gün daha bekleyip 13 nisanda test yaptım pozitif çıktı 14 nisanda 1960 hcg değeriyle ultrason bakıldı fakat kese çok küçük görünüyordu dün tekrar kan verdim 15000 olmuş değerim yarın ultrasonum var innşşaallaahhh bebeğimi görmeyi umuyorum🥹🥹