byarenn Bugün beta hCG değerini öğrenmek için kan verdim. Sonuç 2736 çıktı. Reglim 5 gün gecikti. Hamilelik başlamış dedi doktor ama bu kadar yüksekken betada düşüş olur mu ? Yaşayan var mı aranızda
[silindi] byarenn 100den sonra doktorlar hamilelik başlamış diyor, kimyasal vs değilse düşmüyor diye biliyorum
kaanmoomm byarenn yok düşmez sağlıklı gebeliktir korkma .oğlumu beta 4008 ile regl 2 gün geçince öğrendim
Dmrcn Ben de adetime iki gün kala yaptım 28 çıktı ayın 8 inde 12 sinde birdaha verdim 200 çıktı ayın 22 sinde randevu aldım bakalım sizce kalp atışı duyulabilir mi beklenen adet 10 nisandı
ayse80_ Dmrcn benim beklenen adet bugün ben 17 Nisan’da kan verdim 28 çıktı bidaha vermedim kimyasal olur diye korkuyorum bundan hemen bir ay önce kimyasal yaşadım
nazifeeeeeeeeee Dmrcn seninle günlerimiz aynı hatta beta tarihlerimiz bile aynı canım. Ben dün 5+2 de yani doktora gittik keseyi göremedik beta istedi 4.700 çıktı. 27 Nisan gitmeyi düşünüyorum olumlu haber alamadığımda stres oluyorum
gizem1308 @Dmrcn iki güne bir iki katı diyorlar canım o kurala göre evet iyi inşallah hayırlısı olur :)