Rabiaaa_1 Kızlar var mı aranızda iki çocuk arası kısa olanlar? 2 sene mesela nasıl baş ediyorsunuz ve lohusalığınız nasıl geçti atak dönemleriniz vs
mawiii Rabiaaa_1 bende çok merak ediyorum üst üste doğum yapanların sürecini bebeğim 6 aylık herkes hemen arkasına kardeşi olsun diyor ama ben şu an istemiyorum çok erken diye
Rabiaaa_1 Papatya-45 yaa benim de kızım hemen hemen o kadar ve gebelik şüphelerim var yarın kan vericem ama varsa basık olacak diye çok korkuyorum
elffssyl mawiii sen kimseyi dinleme benim oğlum şuan 6 yaşında bende 10 haftalık hamileyim herkes herşeyi diyor ama insanlar içeride neler yaşıyor bilemezler sen ne zaman hazır hissediyorsan o zaman olsun 🩷
mawiii azra01 şu an yaşım 36 ve 3 yıl sonra da hiç istemem diye düşünüyorum ama şu an da da çok erken kafam çok karışık bu konuda
eslem2121 Rabiaaa_1 kızım kendi kendine uykuya dalıyor bazen oğlumu ayakta sallıyorum oda kendi başına uyuyor
oglusgul Rabiaaa_1 3ysştan önce bebek düşünmk delilik 🤣 oğlum şuan 3ysş 3 aylık 21haftalık hamileyim bu bile braz zorluyo bni
rumeysa_ttkrky16 Benim 3 er yaş var :) ideal bir yaş aralığı büyük oğlum 6 yasinda haziranda 7ye girecek 2. Oğlum 3 yaşında buda 3. Bebişimiz kız 36+1 iz bir yaşına geldiğinde ortanca 4 olacak normal diye düşündüm:)
Rabiaaa_1 rumeysa_ttkrky16 ay zaman nasıl da geçmiş ben emin değilim yarın kan vericem aslında istemiyorum 😕
whsh Rabiaaa_1 oğlumun doğum gününde meğerse hamileymişim şu an 30 haftalık gebeyim Oğlum bir buçuk yaşında
whsh Rabiaaa_1 sözde geri çekinmeyle korunuyordum ama korunma yöntemi asla değil sonuç gebeyim ayakta zor duruyorum